Bijuteria ta va fi pregatită de livrare în minim 3 zile lucrătoare

Politică de livrare și retur

LIVRARE

Bijuteria va fi ambalata intr-o cutie speciala impreuna cu certificatul de conformitate si factura fiscala. Coletul va fi expediat prin curierat rapid (FanCurier) cu valoare declarata si integral asigurata. Costurile expeditiei vor fi suportate de firma noastra. In cazul putin probabil in care coletul s-ar pierde, destinatarul va fi integral despagubit.

RETUR

Va rugam sa cititi in intregime si cu atenţie deosebită politica de returnarei. Aceasta este politica noastra de returnare, iar daca dumneavoastra nu sunteti de acord, ar trebui sa gasiti alte variante de a cumpara.
Conform Ordonanţei nr. 130 din 31 august 2000 completată prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţa si OGU 34/2014:
„Consumatorul are dreptul să notifice in scris comerciantului că renunţă la comandă, fara penalităţi si fără invocarea unui motiv, in termen de 15 zile lucrătoare de la primirea produsului său, in cazul prestărilor de servicii, de la incheierea contractului.”
In cazul diamantelor sau bijuteriilor cumparate pe site-ul SIAJ.ro, conditiile de retur sunt urmatoarele:

Produsul trebuie sa fie nou, nefolosit, nepurtat sau nedeteriorat in vreun fel si sa fie insotit de actul de receptionare in original (factura). Orice produs promotional sau ambalaj oferit cadou impreuna cu produsul achizitionat, trebuie deasemenea returnat in aceleasi conditii descrise anterior. Nu se accepta niciun retur fara CRM (codul de rambursare al marfii) dat de producator dupa anuntul oficial facut in scris de client ca doreste returnarea produsului. Procedura de obtinere a CRM-ului este descrisa mai jos.

Diamantele sunt cumparate de pe bursa de diamante in baza comenzii ferme data de client si a platii integrale.

Conform OGU 34/2014 art16.b prezenta politica de retur nu este valabila pentru diamantele cumparate de pe Bursa de diamante la comanda ferma a clientului si care corespund cu specificatiile prezentate pe site si regasite in comanda dumneavoastra.
Daca produsul comandat de dumneavoastra, se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile prezentate pe site in oferta noastra, puteti solicita returnarea acestui produs si restituirea banilor in maximum 15 zile de la data primirii coletului (data postei).
Toate comenzile speciale sunt nerambursabile, conform OGU 34/2014 art16.c.
Comenzile speciale sunt produse create si cerute de catre client dupa specificatiile clientului, in aceasta categorie intrand inclusiv verighetele create pe marimile comandate de client, chiar si cele ne gravate. Produsele create pe calea oferita de site, prin optiunile de configurare a inelelor, sunt considerate comenzi speciale si perioada de 15 zile de returnare este valabila doar pentru montura inelului, conform O.G.130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
In cazul inelelor de logodna configurate pe site, posibilitatea de a returna produsele comandate online de pe site-ul nostru se refera strict la montura (metalul in care diamantul este montat).
Bijuteriile cu diamante pot fi deasemeni returnate in 15 zile lucratoare in conditiile de mai sus daca exista nemultumiri privind executia lor sau neconcordante cu oferta de pe site.
Produsul returnat trebuie sa fie nou, nefolosit, nepurtat sau nedeteriorat in vreun fel si sa fie insotit de actul de vanzare in original (factura) si certificatele de calitate emise de producator, in original. Orice produs promotional sau ambalaj oferit cadou impreuna cu produsele achizitionate, trebuie deasemenea returnate in aceleasi conditii descrise anterior.
Va rugam sa retineti ca o bijuterie modificata in vreun fel de orice alt bijutier in afara de angajatii SIAJ.ro, pierde toate garantiile, iar politica de returnare a acesteia este anulata.

Procedura de retur in 5 pasi:

1. Sunati consultantul SIAJ.ro la +40748142553 si cereti un cod de identificare in vederea returnarii produsului (CRM) . Nici o returnare nu va fi acceptata decat daca pe pachet se va vedea clar acest numar de identificare a returnarii marfii. Imediat ce ati primit acest CRM, va rugam sa notati destinatarul in felul urmator:

  • CRM xxxxx
  • LCMH Modern Art.SRL
  • Str. Ion Ratiu 194, etaj 2
  • Cod 900645
  • Constanta Romania

2. Coletul corect ambalat, va fi ridicat in vederea returnarii de catre reprezentantul firmei de curierat trimis de noi la adresa indicata de dvs. Costurile de transport si de asigurare a marfii vor fi suportate in totalitate de catre dumneavoastra. Produsul va fi returnat in acelasi ambalaj in care a fost receptionat. Va rugam sa asigurati sigilarea corecta a pachetului deoarece noi nu vom fi responsabili de pierderea sau distrugerea acestuia pe timpul transportului. Va rugam sa intelegeti ca aceasta este singura metoda de returnare pe care noi o acceptam. Timpul de 15 zile este multumitor pentru a aprecia produsele noastre. Daca doriti sa returnati orice produs care este nou si nepurtat, va rugam sa incepeti procesul de returnare cat mai repede cu putinta. Inca o data precizam ca nu vom accepta alte pachete in afara celor aduse de catre acelasi curier rapid cu care ati primit coletul.

3. Dupa ce produsul este receptionat la sediul nostru, va fi verificat de catre departamentul Control de Calitate. Va rugam sa retineti ca orice produs care da semne ca ar fi fost purtat, are numele clientului gravat sau este deteriorat in vreun fel nu poate fi returnat sub nici o forma. Nu putem fi responsabili pentru niciun produs inainte de a fi sosit la birourile noastre. Va rugam sa fiti atenti la comenzile care sunt nerambursabile.

4. Odata ce returnarea dumneavoastra a fost receptionata in bune conditii, banii va vor fi virati in cont sau va vor fi trimisi prin posta pentru cei care au platit ramburs in numerar.

5. Orice client care returneaza un produs in conformitate cu politica de returnare, nu va mai avea dreptul sa achizitioneze acelasi produs in urmatorul an calendaristic.